laura-design.cz

+420 777 868 047
košík je prázdný
 
 

Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízím vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budu kontaktovat.
Podmínkou pro naplnění platnosti mé elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašlu e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budu samozřejmě kontaktovat.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Storno objednávky ze strany kupujícího - v souladu se zákonem č. 367/2000 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosím Vás o dodržení níže uvedených podmínek. Při jejich splnění Vám bude vrácena kupní cena:

* odešlete e-mailem zprávu s informacemi o odstoupení od smlouvy číslo XXX, ze dne DD. Dále uveďte číslo účtu, kam požadujete vrácení uhrazené částky za zboží zaslat (pokud požadujete vrácení složenkou, uveďte prosím plnou adresu), datum a jméno.
* zboží doručte na kontaktní adresu.
* zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na mou adresu, musí byt v původním obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s originálním dokladem o koupi. Neposílejte zboží na dobírku, doporučuji Vám zboží pojistit.
* při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašlu složenkou nebo převodem na Váš účet nejpozději do 7 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.
* v případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudu moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

5) NEVYZVEDNUTÍ VYEXPEDOVANÉ OBJEDNÁVKY

Uzavřením smlouvy prostřednictvím internetu (tedy odesláním objednávky) vzniká povinnost zboží převzít a zaplatit za něj. Pokud tedy od smlouvy neodstoupíte včasným zrušením objednávky, dříve, než bude vyřízena a následně odeslané zboží nevyzvednete, bude vám naúčtována úhrada škody vzniklá při vyřízení objednávky (vynaložené expediční náklady apod.)
Viz. odst. 3) - článek Mladé Fronty ze 13.6.2008
Reportáž pořadu Černé ovce, Zrušení objednávky v e-shopu ze 13.8.2008


Storno objednávky ze strany prodávajícího - prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.


6) PLATEBNÍ PODMÍNKY

Při platbě z účtu zákazníka na účet prodejce je nutné uvést správně variabilní symbol, který je totožný s číslem vaší objednávky. V případě, že variabilní symbol na příkazu k úhradě nebude uveden korektně, nebude možné ověřit uhrazení objednávky a zboží nebude expedováno. Pro snadnější komunikaci prosím o uvedení telefonického kontaktu. Při platbě převodem prosím uhraďte částku na náš účet č. 2472110143/0800 co nejdříve, nejpozději však do 2 dnů po obdržení oznámení o přijetí objednávky. Veškeré dodávky obsahují daňový doklad (účtenku nebo fakturu), který je zároveň i záručním listem. Podle daňového dokladu si po převzetí zásilky, prosím, překontrolujte její věcnou i cenovou správnost. Zboží objednané prostřednictvím serveru "www.laura-design.cz" je až do zaplacení zakázky majetkem jeho provozovatele.


7) POŠTOVNÉ A BALNÉ

Poštovné a balné pro zákazníky z České republiky.
Levnější poštovné od 1.12.2011 pro bod 1.
1. Zboží v hodnotě do  500,-Kč, které se vejde do bublinkové obálky A4 = 49,-Kč 2. Zboží v hodnotě vyšší  500,-Kč nebo které se nevejde do bublinkové obálky A4= 89,-Kč  3. Zboží těžší než 2kg- cena dle tarifu České pošty

Pokud máte jakýkoli dotaz k objednávce, prosím pište na mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

8) DODACÍ LHŮTA

Zboží je odesláno ihned po přijetí peněz na účet prodejce. Dodací lhůta je 3-7dní u zboží, které je skladem.

9) VYSVĚTLENÍ POJMŮ

Objednávka přijata - Objednávka pořízena prostřednictvím on-line obchodu www.laura-design.cz  byla přijata k vyřízení, a nyní se ověřuje vykrytí objednávky

Odesláno - Zboží již bylo odesláno na Vámi zadanou adresu. Velice přivítám, pokud mi sdělíte, zda byla zásilka doručena včas, nepoškozena a zda obsahovala veškeré objednávané položky a náležité účetní doklady. Teprve po přijetí tohoto Vašeho potvrzení považuji objednávku za vyřízenou.


10) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídím k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit. Za vady vzniklé přepravcem neručím.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným ošetřováním výrobku
d) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte mě o reklamaci e-mailem
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na mou adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v mém obchodě

Vaši reklamaci vyřídím co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

11) OCHRANA  OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Osobní údaje, které zákazník poskytne v našem obchodě, slouží pouze pro vyúčtování zakázky, komunikaci se zákazníkem, účetní evidenci a pro určení místa dodávky zboží.
Osobní údaje nebudou bez souhlasu zákazníka použity k jiným účelům ani nebudou předány dalším osobám.

Zákony a předpisy:
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů

Jste zde: Hlavní stránka Obchodní podmínky